četvrtak, 13. ožujka 2008.

ZABAVNI KUTAK

Da ne bi ispalo da pišem samo o "mračnim" temama evo nešto zabavno.Odvjetnica iz Amerike izgubila je u kockarnici 5 000 000 kn.I vidi čuda:odlučila je tužiti vlasnika za 25 000 000 kn.Tvrdi da je zbog njega postala ovisna o kocki.Pa to je smiješno!!!Zar ju je on natjerao u kockarnicu i prisilio na kocku?Ako ona uspije ja ću tužiti kladionicu.Tamo sam izgubio cijelih
10 kn(živa katastrofa)Ali neću stati na tome.Tužit ću tvornice čokolade,televiziju,sve pizzerije svijeta...Nakon toga ću tužiti auto školu zbog stresa koji sam doživio u prometu,automobilsku industriju jer mi se auto počeo kvariti,automehaničare jer mi ugrađuju dijelove koji ne traju vječno...Tužit ću odvjetnike jer su svoje usluge naplatili,tužit ću državu jer je školovala te odvjetnike...I za kraj(da budem originalan) tužit ću Boga jer sam zbog njega postao vjernik.Poželite mi sreću.

Nema komentara: